Foto skandal Lei MNL48 dan pacar, siap graduation gak nih?

Foto skandal Lei MNL48 dan pacar, siap graduation gak nih?

Kumpulan idola kakitangan dari Manila, Filipina "MNL48" kembali terperangkap dalam skandal cinta. Kini ia giliran Lei MNL48 atau lengkap Lorraine Leigh Lacumba. Anggota MNL48 L disyaki memiliki teman lelaki dan melanggar peraturan anti-kasih yang digunakan dalam kumpulan itu.

Beberapa gambar membuktikan bahawa skandal ini adalah benar. Jumlah nakabukingan na! Saya tidak mahu! Isama na toksik! Foto tersebut dimuat naik oleh akaun Facebook bernama "Rain Cimalaga". Akaun itu disyaki oleh peminat MNL48 untuk menjadi harta peribadi Lei. Namun apa yang kita tahu ialah MNL48 dilarang memiliki akaun tidak rasmi selain laman Facebook rasmi mereka.

Awak sayang awak tapi menggagalkan kami !!! # MNL48 #LoveBan # MNL48Lei pic.twitter.com/9TRfnAdaIo - mango (@mangoootea) 2020 年 1 月 13 日 Terlihat dalam gambar wanita yang menurut peminatnya adalah Lei yang dipeluk oleh lelaki itu di sebelahnya. Tiada kejelasan mengenai siapa lelaki di sebelahnya. Tetapi menurut rakyat, dia adalah teman lelaki rahsia Lei.

Comments

Popular posts from this blog

Mencoba Realme 5i dengan Teknologi Canggihnya

Cara cek imei realme x2 pro mengetahui nomor kode

Mantap! skandal feng xinduo Snh48 ngezbray di apartemen